V treťom kroku objednávky - Doprava a platba - si môžete vybrať z týchto spôsobov doručenia tovaru:

  • Osobný odber - v našich kamenných predajniach
  • Česká pošta - cenný list alebo cenný balík - nie poistená zásielka alebo poistený balík
  • Slovenská pošta – cenný balík
  • Packeta – doručenie na adresu, výdajné miesta, Z-Box

 

Cenník prepravy tovaru

  • Osobný odber - v našich kamenných predajniach
    • ZADARMO - dopravu platíme my 
  • Slovenská pošta - poštovné v rámci Slovenskej republiky
    • cenný list alebo cenný balík 6,80 EUR
    • doručenie do vlastných rúk 7,00 EUR
    • pri dobierke príplatok + 1,90 EUR

  • Packeta - len pri objednávkach do 20.000 Kč / 800 Eur v rámci Slovenskej republiky
    • výdajné miesta, Z-Box 2,70 Eur
    • Doručenie na adresu 4,00 Eur
  • Objednávky nad 200 EUR ( vrátane DPH) v rámci Slovenskej republiky 
    • ZADARMO - dopravu platíme my
    • pri dobierke príplatok + 1,9 EUR
  • Česká pošta - poštovné v rámci Českej republiky
    • cenné písanie alebo cenný balík 99 CZK - balík  - nie poistená zásielka alebo poistený balík
    • doručenie do vlastných rúk 111 CZK
    • pri dobierke príplatok + 30 CZK
  • Objednávky nad 5 000 CZK ( vrátane DPH) v rámci Českej republiky
    • ZADARMO - dopravu platíme my
    • pri dobierke príplatok + 30 CZK
       
  • Objednávky nad 1 000 000 CZK / 38 000 EUR ( vrátane DPH)
    • iba osobný odber alebo individuálna dohoda (nutnosť pripoistenia)
  • Objednávky s dodacou adresou v zahraničí (platí len pre objednávky posielané z ČR )
    • na Slovensko - 250 CZK
    • do krajín EÚ - 500 CZK
    • do krajín mimo EÚ - 500 CZK + colné služby 500 CZK

Na našom e-shope je možné zvoliť dodaciu adresu do týchto krajín:

 Česká republika  CZ  Czech republic
 Belgie  BE  Belgium
 Dánsko  DK  Denmark
 Francie  FR  France
 Itálie  IT  Italy
 Maďarsko  HU  Hungary
 Nizozemsko  NL  Netherlands
 Německo  DE  Germany
 Polsko  PL  Poland
 Rakousko  AT  Austria
 Slovensko  SK  Slovakia
 Španělsko  ES  Spain
 Švýcarsko  CH  Switzerland

 

 

Osobný odber

Objednaný tovar si môžete bezplatne vyzdvihnúť v našich kamenných predajniach:

  • Bratislava - Suché Mýto 1, 811 03, Bratislava (Europeum Retail & Office Center)
  • Praha - Na Příkopě 860/24, 110 00 Praha 1 (v pasáži Českej národnej banky )
  • Praha - Havelská 503/19, 110 00 Praha 1 (oproti Havelskému trhovisku)
  • Brno - Rooseveltova 419/20, 602 00 Brno - stred ( oproti Mahenovmu divadlu )
  • Jablonec n. N. - Mírové náměstí 15, 466 01 Jablonec nad Nisou (oproti radnici)

Otváracie hodiny jednotlivých predajní nájdete tu.

Pri objednávkach s osobným odberom požadujeme platbu vopred. Po pripísaní platby je objednávka najprv spracovaná v centrále spoločnosti a následne je odoslaná do konkrétnej predajne. Keď bude vami objednaný tovar do predajne doručený, pošleme vám e-mailom výzvu na vyzdvihnutie tovaru. 

Čas, v ktorom bude vaša zásielka uložená v predajni, je 14 pracovných dní. Po telefonickom alebo e-mailovom dohovore s pracovníkmi konkrétnej predajne je možné túto lehotu predĺžiť. Pokiaľ nebude tovar v lehote vyzdvihnutý, bude vrátený späť do centrály spoločnosti a potom odoslaný poštou na uvedenú adresu, a to na náklady zákazníka. 

Pri odovzdaní tovaru budete vyzvaní na predloženie občianskeho preukazu. Táto identifikácia chráni predovšetkým vás - našich zákazníkov - a zabezpečuje, aby bol vopred uhradený tovar odovzdaný len tomu, kto si ho skutočne objednal. Ak si prajete, aby sme váš tovar vydali tretej osobe, uveďte meno a dátum narodenia dotknutej osoby do poznámky objednávky alebo e-mailom informujte konkrétnu predajňu. Bez vášho súhlasu a bez nutnej identifikácia nebude tovar tretej osobe vydaný.  

Pri prevzatí tovaru prosím skontrolujte neporušenosť výrobku aj jeho obalu. V prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar nepreberajte - prevzatý tovar je potom považovaný za bezchybný a na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

 

Česká pošta / Slovenská pošta

Objednávky odosielame výhradne Českou poštou alebo Slovenskou poštou, ktorá ako jediný dopravca v Českej republike a Slovenskej republike doručuje tovar z drahých kovov a poisťuje zásielky v plnej výške objednaného tovaru. Cenné listy a cenné balíky sú poistené proti strate alebo poškodeniu v hodnote do 1 000 000 CZK v Českej republike a do 20 000 EUR v Slovenskej republike.  

Pred prevzatím zásielky prosím skontrolujte, či je bezpečnostná obálka neporušená. V prípade poškodenia zásielky možno predpokladať stratu alebo poškodenie tovaru - takúto zásielku je potrebné reklamovať na Českej pošte.

Ak vás alebo člena vašej rodiny doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude vaša zásielka uložená na dodacej pošte. Zásielku si potom môžete vyzdvihnúť v úložnej lehote, ktorá je štandardne 15 dní. Na žiadosť adresáta môže byť úložná lehota predĺžená až na 30 dní. 

Pri voľbe spôsobu dopravy si môžete zvoliť službu doručenia do vlastných rúk. V takom prípade môže doručovateľ vydať zásielku výhradne vašej osobe alebo vášmu splnomocnencovi. Ak je adresátom právnická osoba, potom smie doručovateľ vydať zásielku iba oprávnenej osobe.

Z bezpečnostných dôvodov nie sú doručovateľom odovzdávané zásielky v hodnote nad 150 000 CZK. Takéto zásielky sú uložené na pošte a budú vydané až po identifikácii (predložení občianskeho preukazu ) výhradne adresátovi.

Ak si neželáte , aby bol tovar doručený na vašu adresu, ale chcete ho uložiť na dodacej pošte, kde si ho potom vyzdvihnete, uveďte miesto ulice a popisného čísla iba poste restante. Vzor:

Jan Novák
POSTE RESTANTE
110 00 Praha 1

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na svoju pobočku Českej pošty alebo na našu zákaznícku podporu.

 

Packeta

Táto služba umožňuje odoslanie zásielky v max. hodnote do 800 €. Objednávka musí byť vždy uhradená vopred (platobný príkaz alebo online platba), odoslanie na dobierku v tomto prípade nie je možné.

V deň expedície od nás obdržíte e-mail s podacím číslom zásielky a jej doručenie môžete očakávať nasledujúci pracovný deň.

Pred prevzatím zásielky prosím skontrolujte, či je bezpečnostná obálka neporušená. V prípade poškodenia zásielky je možné predpokladať stratu alebo poškodenie tovaru – takú zásielku odporúčame nepreberať alebo reklamovať v Packete.

Pokiaľ vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na Packetu alebo na našu predajňu v Bratislave.

 

Česká mincovna
Loading...